معرفی 15 روغن موتور پر فروش خودرو

سه شنبه 18 آذر 1399
11:31
مبینا

روغن ماشین یا روغن موتور

قلب پر نبض هر خودرو، اتومبیل آن است که باید به نعوظ خاص موردتوجه صبر گیرد سلامتی. اتومبیل خودرو اهمیت زیادی دارد و در شتاب، آلایندگی و مصرف سوخت آن، نقش موثری ارتکاب می کند یکی. از راه های حراست از موتور، مصرف از روغن موتور است قسمت. های سریع الحرکه سواری خودرو با سرعت بالایی امر می کنند و برخی از قسمت های آن، فشار و دمای زیادی را متحمل می شوند انتخاب.
مناسب و تعویض به موقع چربی اتومبیل یکی از مواردی است که تمام صاحبان خودرو ملزم بوسیله پاسداری آن هستند و باید این موضوع را با دقت و بازرسی کافی ردیابی کنند در. انتخاب یک روغن موتور مواردی مانند دمای محیط، گرمای تولیدی موتور، پیشنهاد شرکت خودروساز و دخیل… هستند که ما در ادامه با اظهار بنیادی ترین آن ها برای انتخاب روغن موتور فوق، شما را مدد خواهیم کرد دشت. فوق یکی از تولیدات شرکت پونته میلانو بوده که از کیفیت نواخت برخوردار است گرانروی.
چیست؟ یکی
از اصلی ترین شاخص ها داخل تفویض روغن سواری مناسب، مقیاس گرانروی یا ویکوزسته آن است گرانروی. را می قابلیت مقاومت سیال در برابر حرکت ستایش کرد بوسیله. طور کلی می توان گفت گرانروی مایعات با دما ربط ی عکس دارد و هرچه دما بالاتر رود، میزان گرانروی کاهش می یابد و داخل تعبیر پول شدنی شل تر می شود با. استارت اسقاء کردن خودرو قطعات موتور شروع بوسیله حرکت می کنند و در این هنگام است که چربی باید به سرعت حکم روانکاری را آغاز کند؛ داخل غیر این صورت آسیب های جدی به موتور وارد خواهد شد اما.
در صورتی که روغن در اثر دمای پایین محیط، دستخوش اضافه گرانروی شود، نمی تواند به سرعت حرکت کرده و قطعات متحرک را فصیح مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش کند؛ از سوی دیگر دمای بالای محیط نیز موجب کاهش گرانروی شده و عملکرد چربی را با شاق رو به رو می کند و چربی نمی تواند به نیکی قطعات را پوشش دهد این. اصلی است که درون گزینش یک روغن اتومبیل باید بوسیله شکلی جدی موردتوجه قرار گیرد روغن.
موتورها دارای گرانروی مختلفی هستند و باید آن ها را با توجه به نوع موتور خودرو و شرایط آب و هوایی گزینش کرد از. آنجایی که سرزمین ایران، کشوری چهار فصل است بهتر است از روغن هایی با گرانروی متغیر استفاده کرد تا با تغییرات دمایی مجبور نباشید روغن سواری خودرو را تعویض کنید در. این بین روغن هایی با گرانروی 10W 40-از محبوبیت بالایی برخوردارند استاندارد.
API چیست؟ شهرت
API نوع دیگری از نمونه برای تعیین سطح کیفیت روغن موتور است بخاطر. موتورهای بنزینی و دیزلی API دارای نمادی منحصربه بی تا است برای. موتورهای بنزینی از دست افزار S S و برای موتورهای دیزلی از حرف C مصرف می شود؛ بنابراین چنانچه چربی موتوری بخاطر موتور بنزینی ارزان باشد، بوسیله شکل API S S فاتحه می شود و چربی های مناسب برای موتورهای دیزلی با عبارت API C آغاز می.
گردند حرفی که پس ازآن S از S می آید، ازA فاتحه شده N و به N. ختم می شود هرچه N به سمت حرف N برویم، سطح کیفیت روغن. بی قراری بالاتر می رود این چربی موتور سطح کیفیت SJ دارد که مدال دهنده ی قابلیت مصرف از آن. برای خودروهای بنزینی است این سطح کیفیت باعث شده تا ثمر دارای خواصی مانند مقاومت بالا در موافق اکسیداسیون، مراقبت ممتاز از قطعات موتور و افزایش کارایی آن و زیبنده استفاده وجود داشتن در تمامی فصول.
و شرایط
پر اب باشد بیشتر بخوانید 12 مدل از بهترین
دزدگیر ماشین
کم ارزش مقدار استاندارد SAE SAE (مخفف هيئت قانونگذاری مهندسان خودرو) Society. of Automotive Engineers است رتبه بندی SAE از اعداد ۰ تا ۶۰ بخاطر تعیین درجه ویسکوزیته روغن. موتور کاربرد می نرم اعداد ۰ تا ۲۵ برای هوای سرد و زمستانی است و اعداد ۳۰ تا ۶۰ برای هوای. گرم و تابستانی هستند با توجه به این اعداد، روغن سواری را به دو سنخ سینگل گرید و مولتی.
گرید انشعاب می کنند
بخاطر شهید SAE XXWYY SAE XXWYY دو عدد XX وYY. بوسیله قیافه جابجا شده است عدد مقدمه XX بخاطر عرضه میزان ویسکوزیته روغن در دمای های سرد است و عدد Y برای نمایش معیار ویسکوزیته چربی تو دمای ها بلندی و تعبیر W مخفف عبارت لاتین winter.
بوسیله معنای زمستان است توصیه ما بوسیله شما این است تقلا کنید برای تفویض متمایز SAE با توجه به دفترچه راهنمای خودرو متمایز روغن کم قیمت خویشتن را انتخاب کنید یا چنانچه داخل قریه های سرد سیر زندگی می کنید حداقل مقدار مجازی که میتوان شاخص SAE را دگرگونی داد؛ برای مثال اگر روغن موتور فابریک شما دارای شاخص ویسکوزیته SAE 10W40 است میتوان شاخص آن را.
SAE 5W40 گزینش کرد
انواع روغن موتورهای خودرو معمولا روغن سواری به یکی از سه متد معدنی، نیمه سنتتیک و تمام.
سنتتیک. مخلوق می شود 1 روغن
موتور مینرال یا معدنی چربی های مینرال این روزها. دیگر چندان گسترده نیستند این چربی ها مستقیما پیاده شدن محور ی نفت نقشه کشی. و باریک شده اند شاید استفاده از آنها بوسیله دلیل فناوری ضعیفی که دارند رو به افول گذاشته ولی هنوز برخی از صنف ای ها از روان کاری قدرتمند.
آنها. معارفه می دهند 2
روغن سواری نیمه سنتتیک چربی نصف سنتتیک از ترکیب روغن موتورهای معدنی و. سنتتیک حاصل می شود هرچند این محصول از تمام مزایای روغن سنتتیک بهره نمی برد اما چونی بالاتری نسبت به روغن های معدنی داشته و در شرایط کاری رقیق. موتور، عملکرد مناسبی دارد از لحاظ پر پشت اندوه چربی موتورهای نصف سنتتیک معمولا ارج کمتری نسبت بوسیله روغن. موتورهای تمام سنتتیک دارند افزایش کشش عمر موتور خودرو با قدرت روانکاری بسیار بالا ویژگی اصلی این روغن.
موتور. شریک شدن فوسر
است 3 تمام سنتتیک مدل های سنتتیک ترکیبی هستند از چربی های پایه، مینرال و افزودنی های محرمانه ای که در کارخانه ها به. آنها افزایش می شوند روغنی است که از ترکیبات شیمیایی خواه پلیمراسیون هیدروکربن ها تولید می شود، نه از. تصفیه ی نفت خام این نوع چربی بدوی بار داخل موتورهای جت. به کار گرفته شد سنتتیک ها اغلب (از جنس پلی آلفااولفین) بوسیله.
رخ مخفف PAO هستند موادی که از ناب ترین بخش فرایند ضعف چربی سواری معدنی. به مشت می آیند فداکار پند می کنند که می استعداد سنتتیک ها را با. مینرال ها ترکیب کرد ولی میزان و میزان این خیساندن آن عرض پیچیده و صنف ای است که عزب شیمیدان ها از.
پس آن
برمی آیند بیشتر بخوانید راهنمای فروش آفتابگیر خودرو؛
معرفی بهترین آفتابگیر خودرو 15 معیار از پرفروش
ترین. روغن موتور خودرو 1 روغن موتور ادینول معیار 10W
40 ظرفیت 4 لیتر روغن-موتور ادینول معیار 10W 40 ظرفیت 4 لیترروغن اتومبیل SEMI SYNTH 1040 نیمه سنتتیک با قابلیت صرفه جوئی در استفاده سوخت-و درجه گرانروی . 10W 40 می باشد قابلیت ارزان روندگی درون دماهای پایین ، قابلیت محافظت برجسته از سطوح ، قابلیت پاکدامن کنندگی فراز ، حداقل تبخیر درون دماهای رفعت ، حداکثر محافظت از موتور و سازوار با فضا زیست از مشخصه های دیگر این .
چربی موتور می
باشد
مشخصات-چربی
سواری
گرانروی 10W
40 ظرفیت
4 لیتر
گونه
ساخت-نیمه
سنتتیک مقیاس
10w 40
مناسب برای
تمامی
خودروها سطح
کیفیت SN سایر
توضیحات
ساخت
کشور. آلمان API SN 2 امانت طولانی تعویض روغن چربی موتور خودرو ال90 ، ساندرو و مگان 1600cc
با فیلترها استاندارد D1846P1 سپرده تمام تعویض روغن روغن موتور خودرو ال90 ، ساندرو و مگان 1600cc
با فیلترها مدل
D1846P1
مشخصات-روغن
موتور
گرانروی 10W
40 حجم
5 لیتر
روش
تاسیس تمام
سنتتیک مدل
EVOLUTION 700ST ارزان برای رنو ال 90 ،
ساندرو ،
مگان/1600cc
سطح
کیفیت
SL. CF API SL 3 چربی موتور خودرو الف مدل Evolution 700ST
10w40 حجم 5 لیتر چربی موتور خودرو الف معیار Evolution 700ST 10w40 ظرفیت
5
لیترمشخصات-چربی
موتور
گرانروی 10W
40 حجم
5 لیتر
نحو
ساخت-شقه
سنتتیک مدل
10W 40 مناسب برای پژو 206 – تیپ- 5 و – 6-رانا تندر
90 لوگان
پارس/تندر
سطح چونی
SL CF نقات مثبت
افزایش عمر اتومبیل خودرو
کاهش سایش قطعات
موتور کاهش مصرف
سوخت کاهش آلودگی هوا تکثیر
دوره زمانی تعویض چربی سازگاری بیشتر
با مبدل های کاتالیزوری جلوگیری از تشکیل تفاله
و. لجن تو سواری 4 چربی اتومبیل
خودرو الف مدلEvolution 700ST روغن سواری خودرو الف مدلEvolution 700STجنس و نوع روغن موتور خودرو در تکثیر عمر و نحوه عملکرد آن بسیار کاری است و حاضر بودن دقت در گزینش روغن موتور مناسب می تواند با. مشکلات زیادی همراه باشد محصولی را که مشاهده (می) «کنید، » روغن سواری Elf الف (است، که) با مدل Evolution 700ST. به بازارعرضه شده است این مدل روغن-از سطح گرانروی. 10W 40 برخوردار است سواری خودرومهم ترین تقدیر خودروی شما است و رانندگان انگیزه انتخاب روغن موتور مناسب، حساسیت زیادی را از. خود نشان می دهند این روغن اتومبیل با ظرفیت 4 لیتر به صورت نصف سنتزی مخلوق شده و مناسب برای تمامی خودروهای بنزینی و بخاطر موتورهای انژکتور.
مستقیم و توربو شارژاست این چربی موتور از سطح. کیفیت SC برخوردار است این محصول سازگار (با, کلیه وضعیت رانندگی شهری شاهراه ها و) جاده. های برون شهری است این روغن افزایش دهنده قدرت سواری و کاهش دهنده کاربرد بنزین است و نیز از موتور خودرو در دماهای بالا حراست می بطی ء و می تواند انتخابی مناسب برای.
موتور خودروی شما
باشد
مشخصات-چربی
اتومبیل
گرانروی 10W
40 حجم
4 لیتر
سیاق
پیدایش-نیمه
سنتتیک مدل
10W 40 کم ارزش
برای کامل
خودروهای
بنزینی سطح کیفیت SC مشاهده مسوده
پرطرفدار. ترین روغن اتومبیل 5 روغن اتومبیل خودرو
ایرانول معیار Racing حجم روغن موتور خودرو ایرانول مدل
Racing
ظرفیتمشخصات-روغن
سواری
گرانروی 10W
40 حجم
4 لیتر
روش
ساخت
نیمه سنتتیک
مدل/10W40
سطح
کیفیت
SL. CF API SL 6 چربی موتور خودرو به توتال
مدل Quartz 5000 SL روغن سواری خودرو به توتال میزان Quartz 5000 SLروغن اتومبیل (خودرو به توتال) مدل Quartz 5000 SL از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و سطح کیفیت API آن تو رده ی. SL راحتی می گیرد این روغن مینرال برای کلیه سامان های اتومبیل. بنزینی سزاوار سرزنش مصرف است این محصول چند منظوره باکیفیت پشته مطابق با آخرین تکنولوژی موتورهای بنزینی متاخر.
مرتبه بندی
شده است بیشتر بخوانید 10 معیار از بهترین پرونده
سامان موجود تو بازار شرکت های بزرگ خودروسازی از عموم پژو سیتروئن کیفیت این محصول. را از کار افتادن کرده اند همچنین چربی موتور خودرو به توتال از. گرانروی 20W50 برخوردار است این گرانروی علت عملکرد مناسب روغن در دمای پایین و بالا می شود و از آن می نبوغ به عنوان چربی.
سواری چهارفصل استعمال
کرد
مشخصات-روغن
موتور
گرانروی 20W
50 حجم
4
لیتر
روش
ساخت معدنی
میزان 20W50 کم قیمت برای خودروهای ریختگی
و نیمه
وزین
سواری سطح
کیفیت SL نقات مثبت روغن مینرال چند منظوره برای کلیه
سامان های سواری بنزینی نقشه کشی شده چند منظوره باکیفیت ارتفاع مطابق با آخرین تکنولوژی موتورهای بنزینی جدید مرتبه بندی شده
با میزان API SL گذراندن تمام تست های مربوطه به موارد فوق/و
تست های Stop Start بازدارنده اصطکاک
و کاهش استعمال سوخت اوج بردن طول عمر موتور
با کاهش خوردگی آن تایید
شده. توسط پژو سیتروئن 7 روغن موتور خودرو بوسیله
توتال مدل Quartz 7000 روغن موتور خودرو بوسیله توتال معیار
Quartz
7000مشخصات-روغن
موتور
گرانروی 10W
40 حجم
4 لیتر
متد
پیدایش
نیم سنتتیک
مدل 10W40 کم قیمت برای تمامی موتورهای دیزل و بنزینی خودروهای سبک – و ماشین کوچک صنعتی موتورهای توربو
و چند
دریچه
ای سطح
کیفیت SL نقات
مثبت روغن نیمه سنتتیک مناسب برای
تمام فصول وشرایط سخت نقشه کشی شده برای افزار نقلیه با کاتالیزور و سوخت بدون سرب و یا
هر بنزین چیز ابکی دیگر تمیز نگه دارنده
موتور افزایش کارایی آن تایید, شده توسط, پژو سیتروئن فولکس واگن مرسدس بنز
و. بی ام و 8 چربی موتور خودرو بهران
معیار Super Pishtaz SAE روغن موتور خودرو بهران مدل Super Pishtaz-SAE چهار لیتری
10W
40مشخصات-چربی
اتومبیل
گرانروی 10W
40
حجم-4
لیتر مقیاس
10W/40
سطح چونی
SL CF
نقات مثبت شقه سینتتیک
افزایش عمر موتور خودرو
کاهش سایش قطعات
موتور کاهش مصرف
سوخت کاهش آلودگی محیط اضافه
دوره زمانی تعویض روغن سازگاری بیشتر
با مبدل های کاتالیزوری بهبود
استارت موتور در برد مطابق با مدل
زیست محیطی Euro II دارای تاییدیه (از باهم اتحاد کردن)
دایملر کرایسلر مرسدس بنز مشاهده
لیست. بهترین روغن سواری 9 چربی موتور خودرو پژو با موتور TU5 ، پژو 206SD ، رانا و H30 کراس-با فیلترها مدل
D1828P14 امانت طولانی تعویض روغن موتور خودرو پژو با موتور TU5 ، پژو 206SD ، رانا و H30 کراس-با فیلترها مدل D1828P14 امانت
کامل
تعویضمشخصات-روغن
موتور
گرانروی 10W
40 حجم
4 لیتر
روش تاسیس
– نیمه سنتتیک مناسب برای کم قیمت پژو 206SD ، پژو(405 ، پژو) پارس با موتور TU5 ، رانا و
H30 کراس
همگی/سالها
سطح چونی
SL CF اقلام همراه روغن 4 لیتری
بهران سوپر پیشتاز
10w40 فیلتر روغن
سرکان. فیلتر هوای سرکان 10 روغن موتور خودرو
پونته میلانو مدل SM10W40 چربی موتور خودرو پونته میلانو مدل SM10W40روغن موتور خودرو پونته میلانو نمونه SM10W40 دارای افزودنی های ویژه ای بوده که آن را بوسیله یک چربی شقه سنتتیک با. کیفیت تبدیل کرده است این فرمولاسیون موجب روانکاری هرچه بهتر قطعات متحرک موتور می شود، از سویی دیگر با خلق لایه ای محافظ مانع از خلق کردن خوردگی، سایش و. اکسید زدگی خواهد شد سطح کیفی این روغن موتور SM بوده و پس از روغن های SN،. بالاترین کیفیت را دارد این میوه درون بسته بندی 4 لیتری به.
میدان ارائه
می شود بیشتر بخوانید معرفی کردن 10 مدل از نیکوترین مکمل
های چربی موتور
خودرو
مشخصات-چربی
موتور
گرانروی 10W
40 ظرفیت
4 لیتر
نحو پیدایش
نصف سنتتیک
مناسب برای
خودروهای
بنزینی سطح
چونی SM نقات
مثبت قدرت روانکاری رفعت جلوگیری از ساختن
لجن و رسوبات کربنی گشایش
فرایند استارت سرد اتومبیل کاهش
قابل دوراندیشی مصرف سوخت قابل استفاده
داخل چهار انفصال سال محافظت از قطعات
متحرک موتور دربرابر خوردگی
دوست. دار محیط زیست 11 چربی سواری خودرو فوسر-میزان
Garant Super 20W 50 روغن اتومبیل خودرو فوسر-معیار Garant Super 20W 50این «روغن» (اتومبیل) را مشارکت فوسر «Fosser تحت» نشانی مدل Grant Super به. میدان ارائه می بطی ء از این چربی می توان برای اتومبیل خودروهای بنزینی و دیزلی کاربرد کرد که این موضوع را می نبوغ از سطح. کیفیت API آن دریافت از دیگر مزایای این دشت می توان به چهار جزئي از جمله. بودن آن رمز کرد این چربی دارای گرانروی زیبنده تغییری بوده که امکان استفاده از آن را در سرما و گرما حاضر می سازد و کاربر نیازی بوسیله تعویض روغن با. تحول گسستگی نخواهد داشت باهم اتحاد کردن فوسر امتحان ی فوقانی در تولید انواع چربی های موتور، ترمز، گیربکس و غیره داشته و در این زمینه توفیق های.
چشمگیری کسب کرده
است
مشخصات-روغن
موتور
گرانروی 20W
50 حجم
4 لیتر
رویه
ساخت-نیمه
سنتتیک میزان
20W 50 مناسب بخاطر موتورها و
خودروهای بنزینی
و/دیزلی
سطح کیفیت
SJ CF نقات مثبت افزایش طول عمر موتور خودرو با
قدرت روانکاری بیش بالا
عملکرد عالی استارت سرد
کـاهش اصطـکاک در مـوتور شاخص گرانروی نسبتا ارتفاع در مقایسه-با چربی های 10W 40 برای روانکاری مناسب در دماهای
بالاتر محیط و سواری برازنده استفاده
در 4 خلع سال مشاهده مسوده
محبوب. ترین روغن اتومبیل 12 چربی موتور خودرو کاسترول
مقیاس Magnatec Fuel Saver روغن موتور خودرو کاسترول مدل Magnatec
Fuel
Saverمشخصات-روغن
اتومبیل
گرانروی 5W
30 حجم
4 لیتر
متد
ساخت
کامل سنتتیک
مدل
5W30
سطح
کیفیت. SM API SM 13 روغن سواری
خودرو کاسترول مدل Magnatec روغن موتور
خودرو کاسترول مدل Magnatec چربی موتور
خودرو کاسترول مدل Magnatec از روغن سواری Magnatec 10W40 کاسترول نیمه سینتتیک 4 لیتری می توان در خودروهای مختلفی نظیر مزدا 323، کیا ریو LS، رنو ال 90 E1، سمند EF7، سورن ELX، پژو 206 انواع تیپ ها، پژو 207 گیربکس اتوماتیک، پژو 405 SLX، تیبا، … ساینا، لیفان. 520 و مصرف کرد بخاطر کارایی بهتر روغن موتور، پیش از استفاده، قسمت مربوط بوسیله چربی سواری دفترچه ی راهنمای خودروی. خویشتن را بررسی کنید تعویض روغن اتومبیل باید به خشکی امدن مقابل چربی موتور پیشنهادی ذکر شده در.
دفترچه راهنمای خودرو
باشد
مشخصات-چربی
اتومبیل
گرانروی 10W
40 حجم
4 لیتر
گونه
ساخت
نیمه سنتتیک
مقیاس 10W40
مناسب برای
موتورهای
بنزینی
سطح
چونی. SM API SM 14 روغن موتور خودرو کانادا لوبریفنت
مدل SM 10 40 روغن سواری خودرو کانادا لوبریفنت میزان SM
10
40مشخصات-چربی
موتور
گرانروی 10W
40 حجم
5 لیتر
روش
ساخت
تمام سنتتیک
مدل
10W40 مناسب
برای
رنو سطح
کیفیت SM نقات مثبت ارزان بخاطر,خودرو رنو,ال,90,استپ,وی
ساندرو اسکالا داستر مگان دارای نمونه,از,بی ام
و پورش مرسدس بنز,موعظه,شده از,کیاموتورز هیوندای مرسدس,بنز بی ام
و هوندا و تویوتا سنتیک
فن شناسی با
قدرت اضافه بیشتر بخوانید بیع اینترنتی جاسوئیچی چرمی
و. فلزی دلگشا دست 15 روغن سواری خودرو هیوندای اکس تیر-نمونه
SN G700 10W 40 روغن موتور خودرو هیوندای اکس مقصد-مدل
SN G700 10W
40
مشخصات-روغن
موتور
گرانروی 10W
40 حجم
4 لیتر
وضع
ساخت-تمام
سنتتیک استاندارد
10W 40 کم قیمت برای سواری تمامی خودرو هاس ساخته شده پس ازآن از
سال 2010
تا
کنون
سطح
کیفیت SN API SN مشاهده لیست
جدید. ترین روغن موتور 16 روغن سواری خودرو توتال استاندارد Quartz
7000 ظرفیت 4 لیتر
روغن موتور خودرو توتال محصولی که تو عکس مشاهده می کنید “روغن” موتور انبازی نامدار “توتال است” که بوسیله. کوارتز 7000 نامی است چربی موتور فوق از کیفیت تولید زیاد فوقانی برخوردار است و سطح کیفیت API / آن درون. دسته SN CF است بنابراین کاربرد از این چربی بخاطر موتورهای قدرتمندی که تو شرایط کار موکد در فشار و دمای اوج کار می.
کنند بسیار کم ارزش است شریک های بزرگ خودروسازی مانند مرسدس بنز ، بیامو ، فولکس واگن و پژو سیتروئن چونی این علیه. را تأیید کرده اند این چربی کاملاً مصنوعی بوده و دارای. گرانروی 10W40 می باشد این گرانروی باعث عملکرد مناسب روغن درون دمای پایین و بالا می شود و می قابلیت از آن به عنوان چربی موتور. چهار انفصال استفاده کرد این محصول برای موتورهای بنزینی ، دیزلی. و توربو مناسب است بیرونی تپنده هر اتومبیل موتور آن است که باید توجه ویژه.
ای به آن شود سلامت سواری خودرو متجاوز عمده است و در شتاب گیری ، آلودگی و استفاده سوخت. آن نقش موثری دارد یکی از رویه های محافظت از سواری استعمال. از روغن موتور است قسمتهای سریع الحرکه اتومبیل خودرو با سرعت بالا امر می کنند و بعضی از قسمتهای آن تحت فشار و منصب حرارت. اوج فراغت می گیرند در این طور شرایطی کوچکترین سایش و گرفتگی می تواند صدمه جدی ….
به موتور وارد
بطی ء
مشخصات-روغن
موتور
گرانروی 10W
40 حجم
4 لیتر
روش
ساخت طولانی
سنتتیک نمونه
Quartz 7000 مناسب برای موتورهای بنزینی،
دیزلی و
توربو/شارژ
سطح چونی
SN CF سایر توضیحات
مفت برای کامل فصول عملکرد
مطلوب در شرایط سخت طراحی شده برای ادوات نقلیه با کاتالیزور، سوخت بدون سرب و
خواه هر سوخت دیگر تمیز نگه دارنده اتومبیل
و. اضافه کارایی آن 17 روغن موتور خودرو الف مدلEvolution
700ST حجم 4 لیتر
چربی موتور خودرو الف نوع و نوع روغن موتور برای خودروها داخل افزایش عمر و کارایی آن بیش موثر است و حاضر بودن مداقه در انتخاب روغن سواری کم قیمت می تواند با. مشکلات زیادی همراه باشد محصولی که مشاهده (می) “A” کنید روغن موتور Elf (A است) که با نمونه Evolution. 700ST درون راسته موجود است سطح-گرانروی این. میزان روغن 10W 40 است موتور ماشین مهمترین قسمت ماشین شماست و رانندگان هنگام گزینش روغن.
اتومبیل مناسب
متجاوز حساس هستند بیشتر بخوانید راهنمای بیع و معرفی
نیکوترین ضدیخ و ضدجوش خودرو این روغن موتور 4 لیتری به صورت نیمه قلابی مخلوق شده است و بخاطر همه خودروهای بنزینی و برای موتورهای انژکتور. مستقیم و توربو مناسب است این روغن موتور. دارای سطح کیفیت SC است این (محصول با تمام شرایط رانندگی جاده های شهری) ، بزرگراهی. و برون شهری سازگار است این روغن باعث افزایش قدرت موتور و کاهش کاربرد سوخت می شود و نیز از سواری خودرو در دمای رفعت محافظت می کند و می تواند انتخاب نواخت.
بخاطر اتومبیل سامان
شما
باشد-مشخصات
چربی
سواری گرانروی
10W 40
حجم 4
لیتر
روش-ساخت
نصف سنتتیک
معیار 10W 40
مناسب بخاطر
کامل
خودروهای. بنزینی سطح کیفیت SC 18 چربی سواری خودرو الف مدل Evolution
700 ST حجم 4
لیتر چربی سواری خودرو “الف روغن سواری” بخاطر سواری Evolution 700 ST یک روغن سواری نیمه سنتتیک است و بخاطر خودروهای. بنزینی و دیزلی مناسب است این روغن موتور غلبه روانکاری بسیار زیادی دارد و کیفیت آن توسط رنو ، مرسدس بنز و. فولکس واگن تأیید شده است این ثمر داخل دمای پایین و بالا عملکرد منت دارد و می توان از آن به نشانی روغن.
موتور چهار فصل نام سرما این روغن اتومبیل همچنین برای افزار نقلیه با. انژکتور مستقیم مصرف می شود عملکرد این روغن سواری درون دمای بالا و تنگ کردن موتور مشکلی ندارد و در این شرایط می تواند کاملا. از موتور خودرو محافظت یواش روغن موتور فوقانی غلبه تمیز کنندگی بالایی دارد و به درستی موتور خودرو را از رسوبات و.
لجن سوخت تمیز می درنگ ظرفیت این محصول 4 لیتر است / و سطح. چونی آن SN CF است استفاده از این روغن باعث افزایش پیشدستی کردن خودرو و. کاهش مصرف سوخت می شود Elf یکی از شرکتهای نامدار تولید روغن موتور است و تجربه. یدکی درون این بن دارد محصولات این شرکت از چونی مطلوبی برخوردار بوده و توانسته رضایت.
مصرف کنندگان را
احضار
کند-مشخصات
روغن
موتور گرانروی
10W 40
حجم 4
لیتر
روش-پیدایش
نیم سنتتیک
مدل 10W 40 کم قیمت
بخاطر موتورهای
بنزینی/و
دیزلی سطح
کیفیت SN CF سایر توضیحات ارزان برای تمامی موتورهای بنزینی و دیزلی خودروهای
سواری و ون های سبک سازگار (با همه ی وضعیت رانندگی شهری، شاهراه ها)
و جاده های برون شهری برآورده کننده نیاز خودروسازان بخاطر
چربی سواری با کارکرد طولانی دارای خواص پاک کنندگی بسیار برجسته که سبب تمیزی موتور و
عملکرد بهتر آن می شود قابل استفاده بخاطر

موتورهای انژکتور یمین و توربوشارژ تکثیر دهنده ی قدرت سواری و کاهش دهنده ‎ی استفاده سوخت و نیز محافظت

[ بازدید : 842 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به داستانهای سفری است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]